Правила користування

Зміст

СИСТЕМНІ ВИМОГИ 1

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1

2 РЕЄСТРАЦІЯ 1

3 ВХІД ДО СИСТЕМИ, РОБОТА З ЖУРНАЛОМ ЗАМОВЛЕНЬ ТА ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ 2

4 ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ 2

5 ОФОРМЛЕННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ У КВИТКОВІЙ КАСІ 3

5.1 ПРИ БРОНЮВАННІ 3

5.2 ПРИ ОТРИМАННІ ОПЛАЧЕНИХ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ 3

6 ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЗА НЕВИКОРИСТАНІ ДОКУМЕНТИ 3

 

СИСТЕМНІ ВИМОГИ

Для коректної роботи сайта необхідно використовувати веб-оглядачі з підтримкою опції JavaScript. Ця опція повинна бути ввімкнена перед початком роботи з системою.

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Агентська автоматизована система самообслуговування „e-Bilet” (ААСС „e-Bilet”) призначена для надання вказаних нижче послуг:

- бронювання місць (з наступним оформленням та викупом проїзних документів у квитковій касі),

- оформлення та оплата проїзних документів (з наступним отриманням документів у квитковій касі).

Послуга оформлення проїзних документів дозволяє оформити повні та дитячі проїзні документи.

У разі вибору послуги оформлення проїзних документів ви маєте можливість визначити:

- вік дитини для оформлення дитячого проїзного документа;

- необхідність оформлення перевізних документів для тварин, апаратури та надлишку багажу;

- необхідність надання постільної білизни.

Пільгові проїзні документи можуть бути оформлені у залізничній касі після попереднього бронювання.

Увага!

Послуги надаються тільки зареєстрованим користувачам.

За допомогою ААСС „e-Bilet” ви також можете отримати довідкову інформацію, а саме:

- наявність вільних місць та вартість проїзду;

- опис маршруту поїзда;

- схема поїзда (типи вагонів у поїзді).

Увага!

Довідкова інформація може бути отримана без реєстрації.

2 РЕЄСТРАЦІЯ

До початку реєстрації ознайомтеся з Договором публічної оферти, що розміщений на сайті ААСС „e-Bilet”.

Щоб зареєструватись наведіть курсор на напис „Реєстрація користувача” або „Зареєструватись”, який знаходиться в правій верхній частині сайта, та натисніть ліву клавішу миші.

Підтвердьте, що ознайомились та згодні з умовами Договору публічної оферти.

У вікні реєстрації вкажіть адресу вашої електронної пошти, ваші прізвище та ім’я.

Увага!

Вказана вами при реєстрації адреса електронної пошти буде використовуватись:

- при поновленні паролю в разі його втрати;

- при листуванні.

Введіть у віконце захисту від автоматичних реєстрацій символи, що пропонуються.

Після введення всіх вищевказаних даних натисніть кнопку „Реєстрація”.

Після цього на вказану адресу буде надіслано пароль для першого входу до сайта.

 

Увага!

Вказуйте при реєстрації дані, які відповідають вашим фактичним особистим даним! Всі суперечливі питання вирішуються з використанням особистих даних, що були вказані при реєстрації!

 

Зберігайте конфіденційність вашого паролю!

Всі дії, що здійснені з використанням адреси вашої електронної пошти та паролю, вважаються такими, що здійснені вами особисто.

3 ВХІД ДО СИСТЕМИ, РОБОТА З ЖУРНАЛОМ ЗАМОВЛЕНЬ ТА ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ

3.1 Для отримання послуг з бронювання та оформлення проїзних документів та доступу до журналу замовлень користувачу необхідно здійснити вхід до системи.

Для цього зареєстрованому користувачу в верхній частині головної сторінки необхідно ввести адресу електронної пошти (або логін) та пароль.

3.2 Інформацію щодо ваших замовлень ви можете отримати на сторінці „Журнал замовлень”.

На вкладці „Усі”  ви можете переглянути перелік усіх замовлень, на вкладках „Відкладений друк” та „Бронь” – окремо замовлення на оформлення та замовлення на бронювання, відповідно.

Для отримання детальної інформації наведіть курсор на необхідне замовлення. Праворуч з’явиться вікно з додатковою інформацією, в нижній частині якого знаходиться посилання на зміст замовлення, натиснувши на яке ви можете переглянути замовлення; а в верхній – кнопки „Надіслати на E-mail” та „Роздрукувати”, за допомогою яких ви маєте можливість надіслати його на вашу електронну пошту або роздрукувати.

Увага!

Зберігайте конфіденційність номера замовлення. Всі дії з номером замовлення вважаються такими, що здійснені особисто вами або з вашого дозволу!

3.3 Для запобігання використання ваших реєстраційних даних третіми особами, після завершення роботи в системі наведіть курсор на кнопку „Вихід з системи” та натисніть ліву клавішу миші.

4 ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовлення місць здійснюється у поїздах, до відправлення яких залишилось більше 4-х годин.

В одному замовленні ви можете оформити чи забронювати не більше чотирьох місць в одному вагоні одного поїзда.

Для здійснення замовлення

- оберіть маршрут (визначте станцію відправлення, станцію прибуття та дату відправлення) та натисніть кнопку „Обрати поїзд”;

- оберіть поїзд, вагон, місця в цьому вагоні;

- визначте тип послуги (встановите перемикач „Купити”/„Бронювати” навпроти необхідної послуги) та натисніть кнопку „Оформлення”;

- введіть особисті дані (прізвище та ім’я) пасажирів.

У разі вибору послуги оформлення проїзних документів („Купити”) ви маєте можливість визначити:

- вік дитини для оформлення дитячого проїзного документа;

- необхідність оформлення перевізних документів для тварин, апаратури та надлишку багажу;

- необхідність надання постільної білизни.

Увага!

Прізвища та імена пасажирів, що вказані при оформленні, будуть надруковані на проїзних документах. Вони повинні співпадати з тими, які зазначені у посвідченнях особи пасажирів.

Пасажири, в яких прізвище та ім’я, що зазначені в проїзному документі, не відповідають тим, що зазначені у посвідченні особи, у вагон не допускаються.

Для відміни поточного замовлення та здійснення нового користуйтесь кнопками „До вибору поїзда” та „На головну”.

Якщо ви задоволені вибором, оберіть спосіб оплати та натисніть кнопку „Оплата”, після чого ви зможете ще раз перевірити реквізити замовлення та граничні терміни викупу проїзних документів, та підтвердьте вибір натисканням кнопки „Оплатити”. Після натискання кнопки „Оплатити” ви переходите безпосередньо до процедури оплати.

Увага!

У разі бронювання перед оплатою звертайте увагу на граничний термін оформлення проїзних документів у квитковій касі!

Термін оплати - 15 хвилин з моменту натисканням кнопки „Оплатити”.

Якщо протягом встановленого терміну (15 хвилин) ви не здійсните оплату, замовлення буде автоматично скасоване.

Після успішного виконання оплати, відповідне замовлення зі своїм унікальним номером буде додано до переліку замовлень на сторінці „Журнал замовлень”.

Увага!

Якщо ви з будь-яких причин не отримали підтвердження виконання замовлення та  протягом 15 хвилин з моменту оплати замовлення не відобразилося в «Журналі замовлень», надішліть повідомлення на електронну адресу, що вказана на сторінці „Контакти”, із заявкою на повернення коштів конкретизувавши при цьому свій логін в системі.

5 ОФОРМЛЕННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ У КВИТКОВІЙ КАСІ

5.1 ПРИ БРОНЮВАННІ

Роздрукуйте замовлення або перепишіть його унікальний номер (наприклад, 10756Щ1-64У-0404).

На підставі номера замовлення ви особисто або особа, якій вами буде передано номер замовлення, зможете оформити та оплатити відповідні проїзні документи в залізничній квитковій касі.

Увага!

Ми не несемо відповідальності за своєчасне звернення до квиткової каси та викуп проїзних документів!

Якщо протягом граничного терміну, зазначеного в замовленні, проїзні документи не будуть викуплені, замовлення буде відмінено, а сплачені кошти при цьому не повертаються.

5.2 ПРИ ОТРИМАННІ ОПЛАЧЕНИХ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ

Роздрукуйте замовлення або перепишіть його унікальний номер (наприклад, П9Я-Е1-1174185–0304).

На підставі номера замовлення ви особисто або особа, якій вами буде передано номер замовлення, зможете отримати відповідні проїзні документи в залізничній квитковій касі.

Увага!

Особа, яка отримує в квитковій касі проїзні (перевізні) документи, повинна надати касиру документ, який посвідчує її особу. При відсутності у отримувача документа, який посвідчує його особу, проїзні (перевізні) документи НЕ ВИДАЮТЬСЯ!

Граничний термін отримання замовлених проїзних (перевізних) документів в квитковій касі – дата та час прибуття поїзда на станцію призначення, вказані в замовленні.

6 ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЗА НЕВИКОРИСТАНІ ДОКУМЕНТИ

Повернення проїзних (перевізних) документів, що були оформлені за допомогою ААСС „e-Bilet”, здійснюється за правилами, що встановлені Укрзалізницею, після отримання цих документів в залізничній квитковій касі.

Особа, що повертає проїзний документ, зобов’язана мати при собі посвідчення особи.

Повернення коштів за невикористані документи здійснюється шляхом їх перерахування на картку, за допомогою якої були сплачені проїзні документи. Повернення здійснюється після отримання відповідних коштів від Перевізника, в касі якого було здійснене повернення.

Збір за обробку платежу не повертається.

Сума коштів, що повертається Перевізником за невикористані документи зазначається у відповідних документах, що надаються в касі під час повернення.